گیتار من

گیتاریست

گیتار من

گیتاریست

هدف از ایجاد وبلاگ

سلام.امروز اولین روز ایجاد این وبلاگ است.بهتره بریم سر اصل مطلب باید بگم وقتی که من تصمیم گرفتم که این وبلاگ را راه اندازی کنم در مورد اینکه در ان چه چیزی بنویسم اصلا فکر نکرده بودم.ولی الان تصمیم خودم رو گرفتم.بله هدف من از ایجاد این وبلاگ قرار دادن مطالبی اعم از انواع موسیقی علی الخصوص در ضمینه ی گیتار پاپ که ضمینه ی تخصصی بنده حقیر است در این وبلاگ میباشد.

لذا از افرادی که در این زمینه تخصصی دارند خواهشمندم که مرا در انجام این کار خدا پسندانه یاری نمایند .متشکرم

                                                                                                                                                             

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا ـ یه عاشق ـ شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://gnat.bolgfa.com

سلام
خوبی؟؟
موفق باشی
خوشحال می شم اگه به وبلاگه من سر بزنی
بای

Nicolas T.N.T یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://nicotint.blogsky.com

مجید جون خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد