گیتار من

گیتاریست

گیتار من

گیتاریست

رضا صادقی

این هم یک آهنگ زیبا از پرچم دار دولت عشق

 

 

رضا صادقی

 

گام ‌‌‌Bm ریتم 4/4

 


(Bm)
ماچون دو دریچه رو به روی (C) هم

آگاه زهر بگو مگوی هم (( مثل بالا))

(Em)
هر روز سلام و پرسش و خنده (D)

هر روز قرار روز آینده (Em)

(Bm)
عمر آینه بهشت اما (Am) آه

بیش از شب و روزتیر(C) و دی کوتاه(Bm)

(G)
اکنون دل من شکسته و (Bm) خستست

زیرا یکی از دریچه ها بستست (( مثل بالا))

(Bm)
هم مهر فسونمو جادو (C) کرد

نفرین به سفر که (Am) هرچه کرد او کرد(Bm)

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زیتون جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:33 ق.ظ http://zeytoonparvardeh.blogsky.com

سلام .
منم یه زمانی شروع کردم به گیتار زدن اما ولش کردم. حیف شد .خب یه سری کارای مهم تر از اون پیدا شد . گیتار بیچاره گوشه ی اتاقم داره خاک میخوره البته کاورش خاک میخوره (نیشخند) حالا شاید بعد از انجام این کارا دوباره یه سری بهش زدم. تو منو یاد مرحوم گیتارم انداختی (‌گریه ) (نیشخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد