گیتار من

گیتاریست

گیتار من

گیتاریست

شماعی زاده-گیتار

راستشو بخواین دلم نیومد این آهنگو نذارم.چون واقعاْ شعر زیبایی داره!!!


G#…Aadd9…A…………….G#

وقتی رفتی هر چی خواستی از اتاق من ببر

.G#.......E......F#m...............G#

اینه رو ببر با این دل همیشه در به در

…A…Aadd9…A…………………G#

ساعتو ببر تا من دقیقه هارو نشمارم

G#……Aadd9…A……Badd9…….B

عکستو ببر شاید یادم بره دوست دارم....

G#……… …A.….G#

کتابارو ببر دیگه نمی خونمشون

G#.......E......F#m...............G#

نامه هاتو پس بگیر تا من نسوزونمشون

…A…Aadd9…A…………………G#

اگه خواستی این گلیمو بردار از روی زمین

G#……Aadd9…A……Badd9…….B

اما گیتارمو با خودت نبر فقط همین....

G#……..……A…..…………..B

اخه گیتار من اهنگای خوبی از بر ـ 

G#…………..……A…..…………..B

تو نباشی اون منو به خیلی جاها می بره

G#……..……A…..…………..B

جای خالی تو با ترانه هم پر نمیشه

G#……A…………B………C#m

اما اینجوری تحمل غمت ساده تر ـ

G#……….…A………………………….……B……………..……C#m

وقتی میری با چشم تر،هر چی می خوای با خود ببر،گیتارو با خودت نبر

بذار که قلب ـ  در به در از تو بخونه تا سحر،گیتارو با خودت نبر

 

نظرات 4 + ارسال نظر
a ّFashisT شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

میخامت تو رو میخامت

بانو چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ب.ظ http://fsm.blogsky.com

سلام. جوابتونو تو وبلاگ دادم...

a ّFashisT چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

دیگه نبینم تو وبلاگم فوضولی کونیا

a FashisT سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM


پس کی آپدیت میشه تنبکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد