گیتار من

گیتاریست

گیتار من

گیتاریست

محسن یگانه

این هم یک ترانهً زیبا از محسن یگانهً عزیز که خیلی قشنگ میخونه.این اکوردها رو هم خودم دیشب درش اوردم.امیدوارم بتونید استفاده کنید

 

                                                                

محسن یگانه

 

وقتی نیستی              ریتم      4/4

 

 

……Dm... Dm.............Am ..

 

از عذاب رفتن تو میسوزم تو اوج غربت

 

A…………….Am#…….Dm

 

واسهً بودن با تو میگردم دنبال فرصت

Am#………Dm..................Dm

 

اینجا اشک تو چشامو به کسی نشون ندادم

A…………….Am#…….Dm

 

اگه بشکنه غرورم خم به ابروم نمیارم

A……………………….Dm

 

وقتی نیستی هر چی غصّس تو صدامه

A……………………….Dm

 

وقتی نیستی هر چی اشکه تو چشامه

Bb…………..B#............Dm..............B#

 

از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از لحظهً رفتنت میسوزم

Bb…………..B#............Dm..............B#

 

کاشکی بودی و میدیدی که چی اوردی به روزم

A……………………….Dm

 

حالا عکست تنها یادگاره از تو

A……………………….Dm

 

خاطراتت تنها باقی مونده از تو

Bb…………..B#............Dm..............B#

 

وقتی نیستی یاد تو هر نفس اتیش میزنه به این وجودم

Bb…………..B#............Dm..............B#

 

کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم

 

 

ببخشید اگه عکس نداره .می خواستم بذارم ولی سرور مشکل پیدا کرد  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد