گیتار من

گیتاریست

گیتار من

گیتاریست

درد دل

سلام بچه ها

امیدوارم منو ببخشید از اینکه چند روزی نبودم.اخه درگیر کارهای دانشگاه بودم .حتما کسانی که دانشگاه ازاد درس میخونند منو درک میکنند.شاید تو این وبلاگ جای این صحبتها نباشه اخه من قول دادم فقط در مورد گیتار مطلب بنویسم ولی هر چی سعی میکنم نمیتونم گفتنی ها رو نگم.

حتما میپرسید که منظور من از گفتنی هایی که تا حالا 1001 بار گفته شده ولی هیچ گوشی بدهکار نیست و همه زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنند چیه.

شاید بعضی از شما منظور منو متوجه شده باشید. دوست دارم از کسانی که منظور منو متوجه شدند سوال کنم که چرا مسئولین محترم کشور فقط شعار میدهند که (دولت خدمتگذار دولت خدمتگذار)؟

اخه بر چه اساسی شهریه ی دانشگاه از ترم قبل با 10% افزایش رو به رو بوده؟پس تکلیف ان دسته از بچه هایی که از وضع مالی زیاد خوبی برخوردار نیستند چیه؟

ایا اونها نباید درس بخونند تا بتونند در اینده روی پای خودشون بایستند؟

بیشتر از این سرتونو درد نمیارم .مطمئنا این چیزهایی که گفتم حرف دل اکثر شما دوستای عزیز منه.من هم نمی خواستم این حرف ها رو توی وبلاگم بنویسم.ولی فقط خواستم تشکری کرده باشم از رئیس جمهور محبوب کشورمون که از وقتی که سر کار اومدند به غیر از خدمت به مردم هیچ کار دیگه ای انجام ندادند

نظر یادتون نره

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام.منم دانشگاه ازاد نجف اباد درس می خونم
نگران نباش باید منتظر افزایش شهریه در ترم های دیگه هم باشی؟الان که موقع امتحاناته دوباره بهت سر می زنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد